Bloggen ned stängd!

Har bestämt mig för att stänga ner den här bloggen på obestämd tid, förmodligen föralltid! Jag har tagit det beslutet för att jag helt enkelt tycker att det känns helt onödigt att ha en blogg som ändå inte känner mig motiverad att blogga på, speciellt när det framförallt beror på bloggens namn.
Jag tänker därför starta om helt och börja blogga på en ny blogg eftersom jag känner att jag fått tillbaka bloggsuget, det betyder självklart inte att jag kommer blogga 5-10 inlägg om dagen på den nya bloggen men jag kommer att göra inlägg så fort som jag har tid!
Har ni lust att följa med till min nya blogg så hittar ni mig från och med nu på ; http://louisekack.blogg.se/
Bloggen är förtillfället under uppbyggnad men kika gärna in och/eller börja följa den redan nu!
Ni får också gärna följa mig på;
TUMBLR grayrorys.tumblr.com
TWITTER @LouiseTheWanted
INSTAGRAM @louisekack
WE♥IT weheartit.com/Grayrorys
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide