#BaraFörAttJagHarTråkigt

1. Hur gammal är du om fem år?  18 :3

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ehh.. Dagen har precis börjat så typ ingen än..

 3. Hur lång är du? 155,5.. 

 4. Vilken är den senaste filmen du sett? Dear John, såg den igårkväll.

 5. Vem ringde du senast? Mig själv.. Hittade inte min mobil, HAHA.

 6. Vem ringde dig senast? Felicia

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Såg ditt meddelande nu." Från min pappa.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? För 20minuter sedan kanske..

 11. Vilken ögonfärg har du? Green.

12. När vaknade du i dag? Första gången; 07.15.

 13. Vilken är din favoritjulsång? Vet nt..

14. Vilken är din favoritplats? Älskar att vara i Tyskland men vart spelar inte någon större roll..

15. Vilken plats föredrar du minst? Hm... Vet nt..

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I have no idea..

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Vet nt..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Kommer inte ihåg, men det var säkert något igår.

19. Hur stor är din säng? Liten dubbelsäng. Mått? Ingen aning..

 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 stycken, 4 till mig och en till Izzy och Jalle.

 23. Hur många landskap har du bott i? 1.

24. Vilka städer har du bott i? Hallstahammar & Västerås.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror ju självklart på vart jag ska vara men om jag ska vara ute så är det Converse som gäller.

 26. Är du social? Mja..

27. Vilken är din favoritglass? Melon ♥

28. Vilken är din favoritefterrätt? Glass.

29. Tycker du om kinamat? Äter det så sällan så jag kommer inte ens ihåg hur det smakar...

30. Tycker du om kaffe? Ne

31. Vad dricker du till frukost? Juice.

32. Sover du på någon särskild sida? Nej

33. Kan du spela poker? Nope.

34. Tycker du om att mysa/kela? Det beror på vem jag ska mysa/kela med?  

 35. Är du en beroendemänniska? Va?

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, inte känner men jag vet däremot 3 "kändisar" som fyller år samma dag som mig. Shakira, Gerard Pique(Back i FC Barcelona, Fotboll) och Carolina Klüft(Fd friidrottare).

37. Vill du ha barn? Inte nu.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag vet.

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker jag vill ha.

 42. Äger du dyrbara smycken? Ja.

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Vet nt, tittar inte på TV speciellt ofta.

 44. Kan du rulla med tungan? Nej

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet nt.

46. Sover du med gosedjur? Gills mina hundar?

47. Vad har du för ringsignal? Olika för olika personer men om det är någon som inte har speciall ringsingnal så är det den här:

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? En sko vet jag iaf att jag har kvar.

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt skrivbord/Min datormus.

 50. Flirtar du mycket? Omedvetet isåfall

51. Kan du byta olja på bilen? Nej.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nä

 53. Vilken var den senaste boken du läste? Vet nt.

 54. Läser du dagstidningen? Bara sportsidorna, resten skummar jag igenom.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp

56. Dansar du i bilen? Alltid, hur man nu gör det.

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?  Vet nt.

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något i skolan i förrgår.

 59. När var du i kyrkan senast? Typ innan jul, HAHA.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Går i högstadiet.

 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 natt.

 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Vet nt..

63. Vad lyssnar du på just nu? Maroon 5 - One more night.

64. Har du varit med i tidningen? Yes, TV(Åtminstonde snart) och radio också för den delen.

65. Vad är det konstigaste du ätit? Öh.. Vet nt.

66. Vem såg dig naken senast? -

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Vit och blå.

 68. Hur imponerar man på dig? Jadu bra fråga.

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen, det blir bäst så.

 70. Har du någon piercing? Öronen.

71. Din största vinst? Asså jag vet nt..

72. Civilstånd? I'm a single bitch

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, YT, We♥it, bloglovin', och sen är det andra hemsidor som jag inte alltid besöker.

74. Är du fåfäng? I don't think so.

75. Ångrar du någonting du gjort? Si.

76. Hur gammal är din pappa? Äldre än mig. ;)

77. Vilket är ditt drömjobb? Jadu.

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Ja.

79. Vad har du haft för husdjur? Har hundar. ♥

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag har skolios(Sne rygg. Min är S-formad och dessutom vriden). Min pappa tror att jag kan ha benhinneinflammation.. Den här bilden har jag som bakgrunds bild på min mobil:

81. Svär du ofta? Ja, rätt så ofta.

82. Sverige när det är som bäst? Typ svåraste frågan hittills då jag inte trivs sådär jättebra överlag i Sverige..

83. Kan du åka slalom? Nope

 84. Vad har du ätit i dag? Frukost.

85. Vad har du för utbildning? Jadu.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Bra fråga, jag är nog igentligen rätt nöjd med allt(Få man säga så?).

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? - 

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är väldigt bestämd med att jag SKA göra något om jag bestämt mig för det kosta vad det kosta villt. 

89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag ofta lite för tillbakadragen, de har dock blivit bättre. Jag kan också vara otrevlig mot personer jag inte känner så bra men jag jobbar på att bli trevligare.

 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? I've no idea..

91. Saknar du något? Yes.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Är det väl..

 93. Vad gör dig ledsen? Många saker.

 94. Vad gör dig glad? Många saker.

 95. Har du varit gift eller förlovad? Nej

96. Vad ska du göra i helgen? Helgen är typ slut nu ju.. Men nästa helg? Inte en aning.

 97. Vad är det knasigaste du gjort? Vet nt.

 98. Vad har du för laster? Ehh?

 99. Vem är din förebild? Renaud Lavillenie

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Vet nt, typ byta om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide