Today and tomorrow;

Idag har ju Karin och Lars-Rune varit och hälsat på. Vi åt mat och sen satt dem och mina föräldrar och pratade med dem ett bra tag men det var rätt så mysigt att bara sitta och lyssna. När de sedan åkt hem så satte jag mig vid datorn en stund. Jag gick sedan ut en sväng med Cissi innan jag satte mig och tittade på fotboll, Borussia Dortmund - Hannover 96. Efter matchen åt jag och tränade lite på SOn samt tyskan medans jag åt igen. När det var klart satte jag mig vid datorn och där sitter jag än.
Jag ska strax hoppa in i duschen och duscha för att sedan träna lite på engelska glosorna samt titta igenom tyskan en sista gång. Sedan får vi se om jag sätter mig och tittar på fotboll, Marsillie - Paris Saint Germain eller om jag lägger mig och läser innan jag går och lägger mig.
 
Jag och Malin har precis bestämt att vi ska åka tillsammans direkt till stallet efter skolan så någon update innan jag kommit hem från stallet ska ni inte räkna med även om det kanske kan hända att blir så eftersom jag faktiskt har dator både i skolan, och i stallet. Det är mest en tidsfråga om det blir någon update.
I stallet ska Malin rida direkt när vi kommer dit. Hon ska rida Ivan(Ivanhoe) eftersom hon har honom på foder på måndagar. Sedan när hon gjort det så får vi se vad vi hittar på. Antagligen sätter vi väl oss i cafét med datorn eller så sätter vi hos där och kollar på ridletionen innan jag går ner till stallet strax innan min ridlektion vid 17:15. 
Vi kommer i alla fall att vara i stallet från ca:14:50 och sen kommer jag bli hämtad efter min lektion ungefär vid 18:30. Jag hoppas att jag får rida finaste Zingo.
Jag och finaste Zingo i våras.

Kommentarer
Postat av: Frida

Härlig blogg du har! Kolla gärna in min som är nystartad:)

Svar: Tack så mycket! :) Det kan jag jag göra!
Louise Käck

2012-10-08 @ 13:49:47
URL: http://fridaslifestyle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide