Tjejtest.. Eller något.

. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?: 11 av mina 35 kontakter.
.Gillar du nån nu?: Jag vet nt..
. Vad gör du innan du ska sova ?: Öh det är väl olika..
. Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej?: Ja?
. Choklad eller glass?: Glass!
. Stövlar eller sneakers?: Sneakers. :D
. Kjol/klänning eller jeans?: Jeans!

Åtta f a k t a
. Hårfärg: Brunett
. Längd: Sist jag mätte mig så var det typ 155,1cm..
. Frisyr: Utsläppt ibland, uppsatt i hästsvans ibland, det beror på vad jag känner för.
. Ögonfärg: Green
. Skostorlek: 36-37.
. Humör: Jadu.. Trött.
. Vänster eller högerhänt: Högerhänt

N i o s a k e r o m d i t t l i v
. Tror du på kärlek?: Ja
. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Jag vet nt, jag tror möjligen att jag gjort det..
. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: Nää
. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom?: Ja typ..
. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: Nä..
. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja

T i o s a k e r ;
D e t d ä r e l l e r d e t h ä r
. Kärlek eller pengar?: Kärlek!
. Vin eller öl ?: Inget
. Dag eller natt?: Dag.. Haha
. One night stand eller förhållande?: Förhållande
. Tv eller internet?: Internet!
. Pepsi eller cola?: Inget av dem..
. Vild fest eller romantisk hemmakväll?:  Hemmakväll.. Haha
. Telefonkontakt eller face to face?: Beror på..
.Bilddagboken eller myspace?: Myspace, fast jag använder det egentligen aldrig.. Haha

T i o "H a r d u n å n s i n"
. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut?: Nä för har aldrig smitit ut! x)
Har du nånsin viljat ta livet av dig?: Inte på allvar, bara kännt "När nu orkar jag inte mer, jag vill bara gå och dö eller något.."
. Har du nånsin gjort något du ångrar?: FÖR många gånger..
. Har du hoppat bungy jump?: Nej.
. Har du nånsin varit med i en olycka?: Ja men beror på vad som menas med olycka! ;)
. Har du nånsin ätit en hel tårta?: Nej fy..
. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?: Aa....
. Har du nånsin gått på bio ensam?: Nää
. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt?: Ömsesidigt?
. Har du nånsin tyckt att världen suger?: Aa!

O m d i g:
. Hur mycket är klockan just nu?: 23.53
. Namn?: Louise
. Vart bor du?: Utanför Västerås :)
. Hur många barn vill du ha när du blir stor?: Vet inte
. Vill du gifta dig?: Vet inte
. Rullar du spaghettin eller skär du den?: Haha det är olika..
. Har du ätit sushi?: Nepp
. Favoritglass?: Jag vet nt.. Haha, jag som älskar glass. Typ melon. ;)
. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet?: Vet inte
Humör?: Va inte den frågan förut..

F y r a G r e j j o r
. Har du någonsin blivit jagad av polisen?: Nää
. Sover du helst själv eller med någon?: Beror på..
. Tror du på spöken?: Nje..



S k u l l e:
. Skulle du vilja vara längre?: Aa lite.. :P
. Skulle du vilja kyssas nu ?: Vet inte
. Skulle du vilja dricka dig full nu?: Nej?

K a n:
. Kan du röra på öronen?: Aa
. Kan du slicka dig på näsan?: Haha nästan.. xD
. Kan du kolla i kors med ögonen?: Aa..
. Kan dina föräldrar lita på dig?: Ja?
. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Haha när jag sovar, ja.
Kan du va på en fest utan att dricka?: Ja
. Kan dina vänner lita på dig?: Klart!
. Kan du tänka att pierca dig i naveln?: MayB..
. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Hehe beror på i vilken affär..

H a r:
. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: Ja
. Har du syskon?: Japp 1 brorsa..
. Har dina föräldrar ljugit för dig?: Vet nt, hoppas nt det..
. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: Ja fakiskt..
. Har du borstat tänderna den senaste timmen?: Nää, ska göra det nu. ^^
. Har du pussat någon som är fyra år äldre?: Ne
. Har du ljugit på någon fråga än då?: Nää

V e m:
. Vem älskar du?: Måånga.. Haha
. Vem är den bästa artisten/gruppen?: 1D, Chris Brown, The United, The Wanted och Alex Sparrow. ♥
. Vem pratade du senast i telefon med?: Linn
. Vem vill du prata med?: De vill du gärna veta va! ;)
. vem vet allt om dig?: Alice och Sara typ.
. Vem kramade du senast?: Jag vet nt.. Haha.

Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-05-18 @ 21:37:09
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide