One Direction

Jag tror igentligen inte att någon, knappt jag själv förstår hur mycket dem betyder för mig! När jag mår dåligt så är det bara att titta på en bild med dem eller lyssna på en av deras låtar för att må lite bättre. Jag brukar lätt trötna på musik eftersom att när jag väl hittar en låt/artist/grupp jag gillar så lyssnar jag på dem alldelles för mycket, jag lyssnar ju dock för att jag tycker låten/artisten/gruppen är bra men ändå. Jag tröttnar. Jag borde igentligen ha tröttnat på One Direction för länge sedan men det har jag självklart inte gjort, min kärlek har snarare blivit starkare än någonsin till dem! Jag kan sitta i timmar och lyssna på deras låtar, titta på deras video diarys(dagböcker heter det på svenska va?), tittar på andra klipp med dem, titta på bilder på dem, läsa rolig fakta om dem och igentligen göra det mest som har med dem att göra. Jag mår helt enkelt bra av dem!
Det här stämmer in på dem så sjukt bra:
Baby you light up my world like nobody else
Angeående det här med att ha en favorit av dem eller inte och om man är en riktigt directioner om man inte gillar alla tycker jag såhär: Tycker man inte om alla, de vill säga att man hellst inte vill att någon av dem ska vara med i bandet(eller liknande) så är man inte någon riktig directioner! Men gillar/älskar man alla i bandet men tycker till exempel Harry är lite snyggare/sötare än dem andra så är man en riktig directioner. Så länge man gillar(älskar) alla i bandet lika mycket och vill att dem ska fortsätta att vara ett band i all evighet(Kanske en liten överdrift men ni fattar) så tycker jag att man är en riktig directioner!
En annan sak jag tänkt mycket på angående dem är när folk lägger upp olika rebusar och skriver typ så här:"Om du kan lista ut vad det här betyder är du en riktig directioner". Det stör mig så sjukt mycket eftersom jag tycker att man inte behöver kunna vara duktig på att lösa rebusar för att vara en äkta directioner!
Ett exempel på en rebus är den här nedan:
Jag menar den är väl inte den enklaste att lösa tycker jag! Om man tycker sånna här rebusar är enkla att lösa eller inte har väl inte ett skit(ursäkta ordvalet) med om man är en äkta directioner eller inte! Man behöver ju inte kunna hela deras låtar ordagrant utantill för att vara en dirctioner. Visst man kanske kan alla deras låtar utantill ordagrant men det betyder väl ändå inte att man ska kunna lösa den här rebusen ändå, eller gör det?
Det tycker inte jag! Jag kan inte alla deras låtar ordagrant utantill men jag kan dem på ett ungefär och hör vid nästan första tonen vilken av deras låtar det är som spelas! Jag vet vad alla deras låtar heter, jag sjunger mer än gärna med i deras låtar även fast jag kanske inte sjunger exakt rätt i texten hela tiden! Det viktigaste är att jag tycker om dem! Inte att jag kan deras texter utantill, helt ordagrant, eller att jag kan lösa en förbannad rebus!
En till sak som jag tänkt väldigt mycket på nu dem senaste dagarna är hur mycket hat Zayn får bara för att han är tvungen att åka hem till Storbrittanninen i några dagar pga en av hans släcktingar har dött. Han kan då inte vara med på deras närmaste konserter under USA-touren. Han har förlorat över 7000 followers på twitter pga de, de så kallade fans kan ju verkligen inte kallas äkta, det är iaf vad jag tycker! De flesta är väl arga för att det är mitt i deras USA-tour och att dem som köpt biljetter till deras konserter inte kommer få se honom. Men vad gör det? En av hans släktingar har dött, det kan väl inte han rå för och det är väl klart han är ledsen och vill åka hem några dagar sörja med resten av sin familj! No big deal eller? Det verkar då dem över 7000 som slutat följa honom på twitter tycka... Jag hoppas verkligen inte dem fortsätter kalla sig själva för directioners för det är då rakt inte!
Dem gör tvärt emot vad man ska göra, dem öser en massa hat över Zayn, det man ska göra är att stötta honom, absolut! Jag tycker det är respektlöst av de fans som väntade utanför hans hus när han kom hem, han vill väl säkert vara för sig själv och bara vara med sin familj och sörja. Inte träffa massa(galna?) fans, det är förstås deras val men jag tycker ändå att dem borde ha tänkt efter en gång till innan dem överhuvudtaget gick dit!
Jag skulle säkert kunna skriva bra mycket mer om mina tankar kring One direction men det här får räcka för stunden! Ni får se det är som en följetong, det här är isåfall del 1. ♥
Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kikar in ;)

2012-03-01 @ 23:24:47
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: [ENVISASTE] -- life through photographs

Så jäkla sant det du skriver! Tycker precis lika! :)

2012-03-01 @ 23:54:12
URL: http://envisaste.blogg.se/
Postat av: Nadja

Håller med dig! Bra skrivet!

2012-03-02 @ 10:37:19
URL: http://thebaseballs.blogg.se/
Postat av: Ella

Ja, 1D är ganska bra. (-;



Vad långt du skrev... :o

2012-03-02 @ 10:47:56
URL: http://junixen.blogspot.com
Postat av: elin

agree :)

2012-03-02 @ 10:50:02
URL: http://elinaanna.blogg.se/
Postat av: Alicia

Väldigt bra skrivet,jag tycker precis som du bruden! ;p

2012-03-02 @ 21:01:19
URL: http://lastresort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide