Imorn + lördag

Imorn och på Lördag kommer jag inte ha möjlighet att blogga något. Anledningen är att jag kommer vara hemma hos min farmor i Ludvika och hon har ingen dator. Jag kommer fixa några tidsinställda så ni har något att läsa iaf. ;) Innan jag åker till min farmor ska vi iaf åka in till Erikslund och shoppa lite kläder, främst tröjor och något par jeans(och förhoppninsvis byxorna jag skrev om i förra inlägget) men det följer säkert med något mer hem också, HAHA. ^^ Vad jag köpt får ni se när jag kommer hem på lördag, jag vet inte riktigt när vi kommer hem eller när vi åker så det kan hända att det kommer upp något inlägg imoron bitti och på lördag eftermiddag. :)
Den här bilden här ni väl sett några gånger vid det här laget men det skadar ju inte att lägga upp den fler gånger eftersom jag vart nöjd med den. Jag tog den med självutlösare i tisdags.

Kommentarer
Postat av: Alice Pettersson

Fin bild, jag fattar att du är nöjd ;) // kram din bästis

2012-03-01 @ 18:58:59
Postat av: FELICIA

Nu har jag utsätt TRE dagens bloggvinnare, kika in och kolla om det blev du: http://fellisyta.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-de-tre-vinnarna.html



kram

2012-03-01 @ 22:02:36
URL: http://fellisyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide