LC EM Dunakezsi, Ungern

ALLA BILDER ÄR TAGNA AV HARRIET/OVE VIKTORSSON SOM ÄVEN VAR MED OCH TÄVLADE!
Jag lånar hennes bilder eftersom jag inte fått mina bilder, jag väntar fortfarande på att visa bilder ska skickas över till mig då jag även fick låna Harriet/Oves kamera och ta lite bilder, visa av dem har jag men det är ca 200-300 bilder som jag inte fått än.
Hela det svenska landslaget(Jag tror då det) + den svenska ambassadören(Klädd i vitt) i Ungern.
Den svenska och den Norska flaggan(Våra landslag campade ihop).
Delar av campingen.
Delar av campingen.
Serveringen(Dem sände även fotbolls EMs matcher där, dock så var jag aldrig där och kollade. Den gången jag skulle dit så sände dem inte pga blixt/åskväder).
Jordekorrs hål som det fanns lite överallt, även ute på banan. Dock så fyllde dem igen dem när det var tävlingar.
En längre berättelse om hur det var där och hur det gick samt mina egna bilder kommer snart. Berättelsen kommer kanske redan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide