Dagen såhär långt

Dagen har varit lung och skön hittills. Tog en kort cykel tur med Victor(Min lillebror) och sedan satte jag mig och läste lite, han med ca 100sidor. Sedan hjälpte jag Victor med ett pussel som han höll/håller på med, jag vet inte om han gjort klart det än men det skulle inte förväna mig om han har gått och satt sig vid TVn istället.
Nu ska jag i alla fall antigen gå ner och fortsätta läsa och ta något litet melis eller så ska jag göra klart min läxa jag fick eftersom jag skulle resa bort. Jag antar att det är bäst att göra det sistnämnda men egentligen, hur kul är det? Fast jag vet ju att det måste göras, vare sig jag vill eller inte och det är ju enligt min åsikt bara bra att jag får det gjort så slipper jag det senare i sommar. Annars kan jag ju åtminstonde börja med det, jag behöver ju inte gör klart det.
Ikväll blir det antagligen en promenad med Izzy och dem andra hundarna, sedan(eller innan) så ska jag äta och sist men inte minst så ska jag se på fotboll, Spanien - Portugal. Jag hejjar själv inte på något av lagen, det ska bara bli kul och se. Imorgon spelar ju Tyskland och dem håller jag ju på, då känns det fel att hejja på något lag i den här semifinalen.
Jag hoppas att jag hinner uppdatera något mer idag men det är inte helt säkert, möjligen så hinner jag med att göra en ny header då jag känner att den här jag har nu är lite oaktuell. Jag rider ju inte Zingo nu under sommaren, då kan jag lika gärna ha en header med mig och Izzy på eller med mig och Biffen på. Dem tränar jag ju nästan varje dag.
Det blev ett långt inlägg men det gör inget, jag tvingar ju ingen att läsa det. Jag skriver ju det här mest för min egen del.
Fick bli en bild på Izzy från i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide