Visste du att...

  • ... Jag har varit i 18(Inklusive Sverige) länder, vilka det är och lite kort om vad jag tyckte om dem kan jag göra ett inlägg någon annan gång.

  • ... Min familj äger 8.5 hundar. Det bor dock "bara" 8st hemma hos oss. Den hunden som är "halv", är vi delägare i och hon bor inte hemma hos oss utan hon bor hos den andra ägaren. Det är Duffy jag pratar om. (Klicka på bilden för att komma till bildens fotograf).
  • ... En av mina högsta drömmar är att få bo utomlands, allra helst i Tyskland, Australien eller kanske Frankrike.

  • ... Att både Izzy och Biffen kan Highfive medans det bara är Biffen som kan buga. Izzy kan dock hoppa, springa igen tunnlar och lär sig just nu att springa slalom.

  • ... Jag älskar att sitta och lyssna på musik och titta på olika citat på engelska, de ena stämmer bättre än de andra på mig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide