Visste du att...

  • ... Jag kommenterar nästan aldrig bloggar jag läser dagligen, HAHA.

  • ... Jag gillar att sitta och kolla på bloggar, det spelar ingen roll om jag inte är intresserad av dem igentligen. Jag tycker bara det är kul att sitta och titta och ibland slänga iväg någon kommentar. Då vet man att man kanske har gjort någon glad(Jag skriver ju bara posetiva kommentarer,  skulle inte vilja kommentara annars).

  • ... Jag är extremt sugen på att och till Gröna lund den 11augusti och se Olly Murs.

  • ... Jag har varit en riktig directioner sedan den 13 Januari 2012 men jag har lyssnat på dem och känt till dem sedan i September 2011.
  • ... Jag sammlar på affisher men jag har inte alls många som är uppsatta på mitt rum. Jag har bara 3st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide