Sverige - Sydafrika

Har precis sett Sverige - Sydafrika, det var riktigt kul att se eftersom det gick så bra för Sverige, speciellt ibörjan. Det vart lite segt då och då men det var roligt överlag att se. För er som inte vet så slutade matchen till slut 4-1 till Sverige.
Tidigare idag var som jag sa att jag skulle inne i Västerås och handla mat och annat inför helgen. Jag har föresten fått mina föräldrar att lova att dem ska ta mycket bilder på hundarna så ni kommer nog få se lite bilder ändå! När jag kom hem så tog jag årets första dopp i våran pool. Vi hade den inte ifylld när det var varmt senast eftersom vi ju varit i Ungern och sedan dess har det ju inte varit så varmt/jag har varit sjuk(Har fortfarande hosta men kunde inte motstå frestelsen att hoppa i). Efter det åt jag kvällsmat och gick ut med hundarna. När jag kom in vart klockan så mycket att det var dags att sätta på fotbollen och nu när den är slut så sitter jag här.

Imorgon så åker ju mina föräldrar men det är inte föräns på kvällen men innan dess ska dem köra upp Victor till min farmor och plocka iordning det sista. Jag ska fixa en lista på de saker jag måste göra men det är det enda jag vet att jag ska göra imorgon men jag kommer säkert bli tvungen att hjälpa mina föräldra också.
Gammal(Tror den är ovissad också) bild på Lisa.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

kul att det gick bra för sverige!

2012-07-26 @ 11:40:26
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide