Resultat

Nu är jag hem och ha varit en stund, har redigerat lite bilder från dagen.
Såhär gick det:
Alice blev 3:a i sin klass med exellent. Duffy(Daphne Carrie Irater) blev 2:a samma klass som Alice, också hon med exellent. Daisy vann sin klass med exellent och CK. Hon fick då tävla om att bli BT(Bästa tik) och det vart hon. Hon blev dock inte BIR(Bäst i rasen) men BIM(Bästa i motsatt kön) och det är bra det med.
Nu laddar vi om inför nästa helg då det är Whippet specialen, Hjorthunds specialen, Vinthundsklubbs utställning och Lure coursing i Tammsvik. Hur vi hinner med det på en helg?
Vi tjuvstart på fredagen med Whippet specialen som Jalle ska ställas ut på. På Lördagen är det Hjorthunds specialen. Då ställs Alice, Daisy, Duffy och kanske Lisa & Cissi(Det beror på lite olika saker). På söndagen är det vinthundklubbs utställningen. Jag kommer faktiskt inte ihåg vilka det är som ska ställas då men jag tror det bara är 2 hundar. På måndagen så jobbar min föräldra på Lure coursingen och på Söndagen så tävlar Jalle och mina föräldrar jobbar där samtidigt.
Jag kommer inte vara där och ta kort men jag kommer hållas updaterad ändå. Jag ska vara hemma och vara hundvakt hela helgen då dem andra hundarna som inte ska tävla(Izzy, Archie & Biffen) ju måste ha mat, vatten och sen så måste dem ju gå ut. Självklart tycker jag det är lite synd att jag inte för vara där då jag ju tycker utställningar och Lure coursing är kul men det kommer ju fler tillfällen.
Det här är en bild från utställningen på Alice(Grayrory's Fabulous).
Bild på Daisy(Grayrory's Daisy) som blev BIM och Moon (Lehigh Fortune at Champhurst) som blev BIR. På bilden är även min mamma som visar Daisy och Ray Lindholm som äger och visar Moon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide