OS-krönikor

Godkväll! Ska just ta och sätta mig och kolla på svts OS-krönika från 2008. Jag har redan tittat på den från 2004 och den från 2000 idag. När jag tittat på den hade jag tänkt hoppa i säng och lägga mig och läsa.
Jag fick föresten nyss reda på att Moon(BIR hanen som Daisy blev slagen av idag) had blivit BIG-1(Bäst i gruppen 1:a, då var han alltså vinast av alla vinthunds BIR:ar). Det var ju kul tyckte jag(Mina föräldrar känner ju hans ägare, dem känner överhuvud taget nästan alla som har Hjorthund). Hur det gick när han skulle få tävla om Bets in show vet jag dock inte.
Jag skänker även en tanke åt alla nära och kära till dem som blev dödade på Utöya och vid regeringsbyggnaden för ett år sedan. Jag tycker ni borde lyssna på den här videon nedan. Dem sjunger en låt speciellt tillägnat till dem dödade på Utöya och vid regeringsbyggnaden. Otroligt fint av dem!
Med den video som punkt för dagen säger jag godnatt och sov gott till alla som läser! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide