New in

Det vart lite saker som följde med hem ändå!
2par byxor från Gina tricot.
Svart och grön randig långärmad tröja från Gina tricot.
Orange/Aprikos färgad tjocktröja/hoodie från Stadium.
7 böcker, Second hand.
Ridstövlar/Vanliga stövlar(Ska först användas som ridstövlar men senare när jag hittat ett par bättre så används dem förmodligen som vanliga stövlar), Second hand.
Matta(Likadan som den jag hade innan, min gammla behövde bara skrotas), IKEA.

Förövrigt så har dagen flutot på normalt. Nu ska jag gå ner och ta en smörgås och sedan ska jag kanske kika på första delen i en dokumäntär om Usain Bolt. Sedan funderar jag även lite på ett inlägg, jag fick nämligen lite ideér för en timme sedan ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide