Den 26 Juli 2012

Har inte uppdaterat på hela dagen, jag vet. Men imorse när jag vaknade gick jag upp och åt frukost och sen så ringde min kompis Paulina, så efter jag fixat iordning mig så drog jag hem till henne till halv 5. När jag kom hem hjälpte jag mina föräldrar att pack in det sista och sedan åt vi. Den åkte vid 6 och sedan dess har jag fixat med hundarna och slö tittat på Storbrittanien-Senegal. Jag tror att Storbrittaninen van med 1-0.
Nu ska jag förmodligen titta på den där Usain Bolt dokumäntären och sedan ska jag lägga mig och läsa och sedan sova.
Imorgon kommer Linn som ska sova över så då blir det nog inte heller världens bästa uppdatering men ni har ju alltid Quotes inläggen.Jag ska nog iaf hinna uppdatera något innan hon kommer, tex: när jag äter frukost eller efter det. Jag går ju utt med hundarna innan frukost och ger dem mat när jag gått med dem.
Arkiv bild på Biffen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide