Dagen

Idag vaknade jag vid 11.30 eller snare så blev jag väckt då jag gärna sovit ännu längre, HAHA. Sedan åt jag frukost och satt lite vid datorn.
Senare åkte vi in en sväng till stan, köpte inget idag heller men jag provade några olika ridstövlar från Mountain Horse, det var ett par som var extremt sköna men vi köpte inte dem eftersom dem kostade 2500:- och jag rider ju bara 1gång i veckan så det kändes inte värt då, iaf inte än.
Vi åkte till några fler affärer, det var sportaffärer. Jag tyckte dock det mest bara var jobbigt eftersom mina ögon och min näsa började rinna så förfärligt mycket.
När jag kom hem åt jag och kikade in en snabbis på datorn sedan var det dags för hundpromenader. Först jag jag en kortpromenad själv med Izzy, Jalle och Cissi. När jag kom hem så tog jag med min mamma ut och gick med dem andra samma korta promenad.
Väl hemma var det matdags igen, jätte gott var det! När jag ätit klart fick jag äntligen se på friidrott. Det var väl inte så många stora namn med men jag fick ju se stavhoppet och det var ju det allra viktigaste, iaf enligt mig!
Imorgon så åker jag iväg ganska tidigt till en hundutställning i Köping. Daisy och Alice ställs ut och jag tar antgligen med mig kameran och fotar. Ska även titta på lite andra raser(Där Whippet och om möjligt Azawakh finns med) och kolla efter lite agility saker till mig och Izzy. Det följer säkert med något oplanerat hem också, så brukar det då nästan alltid bli.
Jag förberder inget tidsinställt då ni ju har citat inlägget på förmiddagen som dyker upp och sen så kommer jag nog hem strax efter lunch om det inte går väldigt bra på utställningen. Till exempel att någon blir BIR(Bäst i rasen) och vi då blir "tvungna" att vara med i finalen som går senare på eftermiddagen.
Ännu en bild från när jag fotade ner i kohagen tidigare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide