Dagen såhär långt

Godmorgon eller så. Jag blev väckt av Biffen vid 7 och gick ner för att släppa ut dem. När dem kommit in så gick jag upp och la mig igen och sov till 9 för då ringde min mamma för att kolla om jag var vaken. När jag vaknade drog jag på mig några kläder och gick ner och gjorde hundmat. Sedan satt jag mig några minuter vid datorn. Efter det så gick men hundarna på en promenad. När jag kom hem gav jag dem mat och gick sedan upp och duschade. När jag var klar med det fick jag äntligen ät frukost och det gjorde jag samtidigt som jag så något program som hette "Medaljens pris". Den var bra gjord men det var samtidigt lite skrämmande, de dem berättade om.
Linn kommer någon gång mellan 13.00 och 15.00 så jag tror inte det kommer bli något mer sånt här inlägg innan dess men man vet ju aldrig.
Jag skriver om hur det gick för Jalle som ställs i Tammsvik idag, sedan när jag vet.
Arkivbild på Jalle.

Kommentarer
Postat av: isabella

Hej fina du!

Har satt igång med frågestund på bloggen och skulle vara kul om du frågade några frågor.

Kika in? Kram! :D

2012-07-28 @ 09:04:39
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide