Alone again

Godmorgon! Lin åkte för ungefär 1h sen. Nu ska jag strax sätta mig och titta på Sverige-Japan, HEJA SVERIGE!
Iaf igår kväll så satt vi upp tittade på hela OS-invigningen, det var rätt så långtråkigt. Det som var roligast var väl när länderna gick in. Men den där invigningen slutade 01.30 men vi somnade vid 03.00 och sen blev vi väckta av Biffen vid 08.00 så jag gick ner och släppte ut dem medans Linn somnade om. Sen somnade jag om tills 08.40 då min klocka ringde. Då släppte jag ut dem igen och satte mig en 1h vid datorn. Sedan gick jag upp och väckte Linn. Vi gjorde hundmat och gick ut med hundarna. När vi kom hem igen så gav vi dem mat och åt frukost. Sen var Linn tvungen att åka hem och sedan är vi där vi är nu.
Jalle blev föresten inte placerad i sin klass med 23(!) hundar. Vi hade ju dock inga förväntningar alls utan vi ställde ju bara för att det skulle vara kul att ställa för den domaren som dömde(Bo Bengtsson, USA).
Nu ska jag ju somsagt gå och titta på fotboll så jag uppdaterar mer sen.
Extremt gammal arkivbild på lilla Jalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide