25 Juli 2012

Godmorgon!
Jag har vaknat nu och ätit frukost. Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Senare idag ska jag antagligen följa med in och handla mat och sånt, jag vill ju se till att dem köper något gott till mig att äta och så. Sedan så ska jag försöka få tag i någon kompis för att kolla om någon kan vara här någon dag och typ sova över. Det blir ju lite tråkigt att vara ensam hela tiden.
Vi ska dessutom ta uppställningsbilder på Whippetarna då jag behöver sånna bilder till våran kennels hemsida som jag håller på att göra iordning. Den ska också jobba med föresten. ;)
Gammal ovisad bild på Cissi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har haft en bra dag och får en awesome kväll! ♥

2012-07-25 @ 16:47:51
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide