Visste du att....

.... Jag har 2 ärr, ett i ansiktet och ett på lillfingret.
..... Jag har flyttat en gång, jag bodde i Hallstahammar förut.
..... Jag sammlar på poster, har tappat räkningen för länge sedan på hur många jag har.
..... Innan jag var 1år hade jag varit i 3 länder förutom Sverige. Det var Norge, Finland och Dannmark.
...... Jag äter varken choklad, godis, cola eller de flesta andra sötsaker.
...... När jag tittar på TV så är det 9 gånger av 10 som jag tittar på någon form av sport.
..... Jag tror inte att jag skulle klara mig speciellt länge om jag inte skulle få lyssna på musik längre.
.... Jag har alldrig blivit allvarligt skadad utåt, dock har jag gjort illa mig väldigt illa inombords några gånger.
...... Jag älskar mottot "Lyssna, lyssna inte"(Zlatan Ibrahimovic)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide