Tråkar...

Allvarligt, jag har jätte tråkigt och därför skriver jag något/några meningnslösa inlägg, bara varnar er. ;)

Namn: Louise

Piercingar: Öronen

Tatueringar: Inga

Längd: 157cm eller nåt

Skostorlek: 36 typ..

Hårfärg: Brunett

Fräknar: Nej

Motto: Vet inte

Kär? Ja...

Önskar du att du bodde någon annanstans? Aa

Dricker du? Nej.
Röker du?
Nej!

Vilket schampo använder du? Garnier Response "Någonting"

Vilken parfym använder du? Olika
Vad är du rädd för?
Massor hehe

Gillar du att tvätta? Nej.

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, ju värre desto bättre. ;)


Senaste...

Filmen du hyrde? Vet inte

Filmen du köpte? Någon film till brorsan ijulklapp tror jag. ;)

Låten du hörde: Loca - Shakira

Låten du laddade ner? Warzone - The wanted
Personen du ringde? Något random nummer av misstag.. :/
Personen som ringde dig?
Mamma
TV-program du såg? Skidor, Tour de ski om det gills. :))

Person du tänkte på? Alice.


Har du...

Varit i slagsmål? Nja
Blivit arresterad? Haha nej
Träffat någon från internet IRL? Japp, Alice(En annan än hon i min klass)

Antal...

Gånger du varit kär? Vet inte

Gånger ditt hjärta brustit? Alldelles för många gånger, dock av olika anledningar.. 
Hjärtan brustit på grund av dig? Vet inte...

Tjejer du kysst? Ehm...?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Går i grundskolan? x)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning, typ 5+ kanske?

Senaste...

Boken du läste? Jag är Zlatan Ibrahimovic
Personen du fick e-mail av? The Wanteds fanmail
Personen du fick brev av? Lovisa
Personen du fick sms av? Telia, annars Alice.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I tisdags kväll, min pappa är i Göteborg, det är därför. ;)
Saken du köpte?
En tidning.
Annat...

Vad har du gjort idag? Gått på hundpromenader och sett på skidor.
Var det kul? Ja
Brukar du svära mycket? Kan väl hända. x)
När stiger du upp på morgonen? När jag är ledig: 10-11. När det är skola: 06.30.
Vad har du på dig?
Kläder? ;)

Vad ska du göra ikväll? Se på tv typ.
Vad är du allergisk mot? Laktos om det räknas? 
Var har du ont? I mitt vänster knä...
Använder du hårspray? Ibland

Kan du stå på händer? Nej..
Salt eller socker?
Socker...? ;)
Gillar du ketchup? Nej usch.. :/
Är du glad nu?
Ja x)
Var du glad igår? Kommer inte ihåg. xD
Vad dansar du till?
Musik :DD

Kan du sjunga? Alla kan ju sjunga. ;)
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti. :D
Land du vill besöka?
Australien och Förenade Arabemiraten(Vill bara åka till Dubai). ;)

Favvo...
Låt:
Kan inte säga en.. Har säkert redan hunnit ändra mig inna någon läser det här då. x)
Sak att göra: Finns många. ;)
Sport: Ridning, fotboll, skidor och snart friidrott. ♥
Dryck: Vet inte..
Kläder: Vet inte..
Film: Twilight filmerna. :)
Bil: Ehm..? Vet nt..
Serie: Vet inte..

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Aa...
Gråtit över en flicka? Aa...
Ljugit för någon? Ja

 

Nu har ni typ lärt känna mig ännu bättre OM ni orkat läsa allt det här vilket jag inte tror någon gör men iaf.. x)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide