Skola imorn...

Ja som rubriken säger så är det skola imorn.. :/ Jag orkar inte men jag måste ju. Idag har jag inte gjort något speciellt och därför har jag inte bloggat föräns nu. Jag har såklart tittat på Tour de ski men imoron ska jag försöka skriva mer om det och så, typ som en kort liten text över hela touren . ;) Vad jag tyckte och så.
Men FAN vad jag är glad att jag är svensk efter att herrarna kört är ass stolt! :D Marcus Hellner var verkligen värd den där andra platsen om inte mer så bra som han körde dem 3 sista etapperna, han körde sönder alla andra och var helt klart bäst och att han kom 2:a fast han haft det så motigt i början av touren är jätte bra! Oj vad mycket det blev om tour de ski nu fast det inte skulle bli det men det gör inget. ;) Ännu mer ska det nog bli imorgon
Marcus hellner. Bildkälla.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide