Louis

Kom just och tänka på första gången jag pratade om Louis Tomlinson med min kompis. Hon visste då inte vilka 1D(Liten världskatastrof, jag vet) och trodde att jag pratade om mig själv och att jag hade glömt E:et i mitt eftersom jag bara skrev Louis då. Kommer ihåg att jag fick förklar rätt så mycket men nu förstår hon vad jag pratar om i alla fall vilket är tur eftersom jag pratar så mycket om 1D. Hon började också lyssna 1D men är inte ens hälften så beronde som jag är. xD
Louis.png
Haha, det var jätte svårt att välja bara en bild på honom men hade jag tagit alla jag gillat hade de flest tröttnat efter längst 1/2 av alla bilderna.. x)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide