Igår & Idag

Jag lovade ju att jag skulle berätta om gårdagen idag eftersom jag inte hann igår..
Min pappa väckte mig 08.30 och då gjorde jag mig iordning och åt frukost, sedan pakade och åkte iväg. Vi åkte hem till min farbror som skulle följa med oss och åka skidor, vi stannade där en stund och fikade och sen åkte vi till min faster och hämtade henne och min kusin.
När vi kom fram så började vi åka nästan direkt, för mig gick det väl sådär på först rundan på 3,5km och jag ramlade 1gång.. Men då gjorde jag ialla fall inte illa mig, det gjorde jag däremot på andra rundan. Då lyckades jag stucka foten efter att ha ramlat på samma ställe igen men efter det gick det konstigt nog mycket bättre att köra! Det var nog bra att jag ramlade.. xD Jag körde sammanlagt 7km och det är det längsta jag kört.. Har i och för sig inte kört speciellt mycket eftersom jag började i Februari förra året.

Idag har jag tagit det rätt så lugnt och bara gått 2 hundpromenader på morgonen innan frukosten. SEn har jag tittat på skidor och nu sitter jag och lyssnar på 1D. Alltså en helt OK dag. ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide