En liten lista

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen.
Vem fick du senaste sms av? Fina Sara <3
Vem tänker du på nu? *Vilka. 1D tänker jag på just nu, haha. ;)
Vem pratade du senast i telefon med? Kommer inte ihåg..
Vems hus var du senast i? Hemma? Annars, Alices hus.
Vem önskar du var med dig nu? Alice :D
Vem är din favoritsläkting? Har ingen favorit..

VAR

Var är din mobiltelefon? På bokhyllan brevid mig.
Var handlar du mest? Vet nt, handlar på många olika ställen..
Var fick du tag på tröjan du har på dig? HM, har pyamas på mig.. x)
Var åkte du senast bil? Bil..? Vet nt..

VAD

Vad åt du senast? Frukost
Vad drack du senast? Juice
Vad är det för färg på dina byxor? Röd/Vit rutiga
Vad är den närmaste saken som är blå? Hel blått? Min kudde
Vad har du på fötterna? Ingenting förutom mitt fotarmband och ett plåster.
Vad är din favorit färg? Svart/Vit, annars röd.
Vilken film såg du senast? Vet nt, tittar inte på film så ofta..
Vad hör du just nu? One direction

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaa
Hånglat på en bio? Nepp.
Hånglat i skogen? Nepp.
Tyckt att din kusin är het? Hahaha nej
Sovit naken? Någon har jag säkert gjort det men ingen gång som jag kan komma på..

Kört över hastighetengränsen? Nej? Har ju inte ens körkort..
Målat om ditt rum?Ne
Dansat framför en spegel? Haha, har jag säkert gjort någon gång.
Fått hicka? Ja?
Dumpat någon? Nej
Stulit pengar från en kompis? Nej.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nej.

Varit i slagsmål? Nä
Smugit ur ditt hus? Haha, ja det har jag nog säkert gjort...
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja, typ varenda gång....
Hånglat med en främling? Inte det heller.
Älskar eller saknar någon nu? Asså, jag fattar inte direkt frågan..


Hade lite tråkigt så jag gjorde ännu en sån här grej.. Skulle inte förvåna mig om inge ens läste det men det var ett bra tidsfördriv. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide