Bildbomb stallet!

Fazett, en Shettis.

Fazett & Lille skutt, båda två är Shettisar.

Lille skutt.

Julius, Gotlandsruss.

Julius.

Från höger till vänster, Alice, Fazett och Lille skutt.

Loffe(Haflinger), vi mixtra lite med hans pannlugg som ni nog ser. ;) ♥

Zingo, Gotlandsruss. ♥

Zingo. ♥

Nu kommer äntligen bilderna från igår upp! Dem är tagna med mobilkamera så det kanske inte är världens bästa kvalitet men det är iaf lite bilder. ;) Jag red Loffe på letionen sen och det gick super bra! Vad vi gjorde är lite svårt att förklara..
Sen när jag kom hem så väntade vi med att äta tills min pappa kom hem från Göteborg, sen åt vi och sen satte jag mig och såg på New moon. :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide