At home!

Hemma från skolan nu! Hade gympa idag fast vår lärare var sjuk så vi fick ha en vikare som först sa att vi skulle spela fotboll, sedan ändrade han sig och sa att vi fick spela pingis också och sen ändrade han sig igen och sa att vi fick välja på att spela pingis, fotboll eller innebandy. Vi delade upp gymmpasalen i 3 delar. Sen så fick vi rättstavningsläxa till på fredag.
Jag lyckades glömma boken med mina engelska glosor kvar i skolan och vi har förhör igår men Alice var snäll och skrev dem åt mig så jag kan träna ändå. :)
Sen när jag kom hem så gick jag ut med Alice och Izzy på promenad först och sen med Jalle och Biffen. Det gick bra!
Arkivbild på Izzy från förra sommaren. ♥
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide