Svar på frågestunden

Vad är din absoluta favoritfärg på strumpor?
Antagligen är det vit eller svart men egentligen så spelar det inte så stor roll. ;)

Vad är din favorit färg ?
Svart eller vit om det gills som färg, annars röd.

Gillar du kakor?
Ja det gör jag nog, eller det beror förstås på vad det är för sorts kakor. Är det chokladkakor så gillar jag det inte men är det pepparkakor så älskar jag det! :D

Vad är det bästa du vet, över hela jordklotet?
Asså jag vet faktiskt inte, det finns så mycket som jag gillar! Det kan jag nog faktiskt inte svara på.

Har du någongång i ditt liv känt dig väldigt deprimerad?
Mja, mjo det vet jag inte riktigt om jag har men dåligt har jag mått.. :/

Vad heter ditt favorit godis?
Jag äter inte godis, haha. ;)

Vet att det vart lite sent med mina svar men jag ville vänta ett atg ifall det skulle komma några fler frågor.
Den som vann länkningarna för flest frågor får dem imorn eftersom jag nog kanppt kommer göra några fler inlägg idag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Tack så jättemkt! Vad glad jag blir :D

2012-02-27 @ 08:53:08
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide