Jag lever..!

Haha det gör jag! Men jag har inte haft tid/ork att uppdatera något under gårdagen och tidigare under dagen men nu kommer det jag tänkte skriva om igår plus det idag. :))
Igår:
Var jag ju såklart i skolan, segt men jag överlevde då med.. Sen efter skolan följde Malin med hem en stund eftersom hon inte orkade stå och vänta på bussen i en havltimme när jag ändå skulle till stallet och dessutom blev hämtad. På ridlektion red jag Ronja, inte mitt första hands val men det gick väl helt OK, hon gjorde det jag bad om men inget mer, gav inte det där lilla extra som jag önskat.. :/
Bild från ridskolans hemsida.

Idag:
Jag vaknade vid 11 och åt frukost. Sedan har jag spenderat nästan hela dagen vid TVn och sett på skidor tills för ett tag sen då jag följde med in till stan och handlade. Jag skulle välja kvällsmat. :) Det vart fransyska(kött), potatis och sås och till efterrätt, blåbärskaka. :D
Mina födelsedags presenter vet jag att ni inte sett bilder på men jag hittade en bild på boken jag fick på internet iaf. ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide