Dagen

Hittills idag har jag inte gkort speciellt mycket, mest suttit vid datorn och nördat, haha. ;) Har såkllart käkat frukost och lunch också. Senare blir det iväg till stallet och rida, hoppning står på schemat. Inte direkt min favorit gren men jag överlever säkert, det brukar jag göra.
Jag hoppas iaf att jag får rida Loffe eller någon annan som inte dummar sig vid hoppning, jag gillar ju inte att hoppa pga en olycka för något år sedan fast det har iaf blivit bättre. Jag tycker ju det är bra mycket roligare att hoppa om jag får en häst jag känner mig trygga på när det gäller hopp nig och det är faktiskt inte så många, det är Malin(En kompis häst), Macken(Står just nu i karlskog men på sommrarna står ha på Nybygget), Loffe och Etelqua. Inte speciellt många och den enda som står där jag rider är Loffe, han brukar dock inte alltid vara med i våran ridgrupp men jag hoppas verkligen att han är med idag.
En bild på fina lilla Loffe. ♥
Kram

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: tack detsamma:)

2012-02-27 @ 16:18:41
URL: http://evvesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide