Dag 03

Hehe, jag har faktiskt ingen bild på alla mina vänner samtidigt så jag får köra på en bild på hela min klass istället, alla utom Marina(Hon var sjuk när vi tog bilden precis som en kille -Carl- också var), Alice, Felicia, Simone och Sara(x2) är med på den bilden, hehe. Det var ju faktiskt några stycken men vi får köra på det ändå. Bästa bilden jag kan ge er.. Förlåt för den dåliga kavliteten på fotot men jag tog ett kort på kortet och det varju inte jätte snyggt. ;)
Namnpresentation av hela klassen, mina kompisar står i kursiv textstil. :)
Översta raden från v till h: Nelly, Adrian, Hanna, Alice, Melinda, Amanda, Elias och Sebastian.
Mittersta raden från v till h: Alex, Jag(Sry för hur jag ser ut), Elias, Elin, Mailn, Oskar, Linn och Olle.
Nedre raden från v till h: William, Tim, Oliver, William och Emil.
Haha, som ni ser så är ju alla tjejerna i min klass min kompisar. :) Killarna snackar jag ju också med men inte på samma sätt.
Vill ni se bilder på mina andra kompisar också?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide