OS GUUULD!!!!!

Snacka om känsloutbrott under tävlingen! Jag hade ju sett Sverige - Ungern innan och tyckte det var jobbigt men det var ju inte ens i närheten av hur jobbigt det vara att titta på stavhopps finalen!
Det var hemskt och underbart på samma gång. Jag mådde illa och gömmde mig under en filt efter att han rivit första gången på 5.91. Sedan sparade han ju sina 2 återstående hopp till 5.97, när han sedan rev första gången där och bara hade 1 hopp kvar så blev HEMSKT... Jag mådde ännu mer illa, hela jag började skaka och jag var påväg att börja gråta! När han sedan klarade 5.97 i sista försöket så var det så extremt skönt att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Jag skrek av ren glädje! När sedan Björn Otto(Tyskland) rev ut sig på första och sista hopp på 6.01 så var det klart. OS GUUUULD!!! ♥ Då var jag verkligen riktigt nära tårarna(Av glädje den här gången) men lyckades med nöd och näppe hålla tillbaka dem.
GUUUD VAAAD GLAAAD JAAAAG ÄÄÄR!!! Men jag var faktiskt nära ett nervöst sammanbrott, det förnekar jag inte!
♥ Saut á la perche ♥
♥ Renaud Lavillenie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide