Lista

Kikar in och säger hej samt skriver denna lilla lista. ;) Vi får se när vi ses igen.

Hur många har du varit riktigt kär i? Jag vet nt.. Underligt svar jag vet men ärligt talat så vet jag faktiskt inte.

Vad tycker du om kärlek? Det jag upplevt? Som en berg och dalbana

När kramade nu någon senast? Kramade Izzy för några timmar sen.

Saknar du någon speciell person? Ja, rätt många faktiskt. 

Har du svårt att bli kär? Jag vet nt, haha.

Är du singel? Aa

När fick du senast en komplimang? I måndags är senast jag kommer ihåg.

 

HAR DU NÅGONSIN:

 

Vart medvetslös? Nej.

Hånglat med fler än 50 personer? Nej, knappast.

Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? Nope.

Gjort ngt riktigt dumt? Har jag säkert!

Åkt ambulans? Jag tror inte det.

Åkt polisbil? Nej, har dock suttit i en har jag för mig.

Gjort ngt olagligt? Inget jag kommer ihåg.

Fått din mamma att gråta?  Vet nt.

Slagit ner ngn? Gills min lillebror? 

Skämts för dina föräldrar? Antagligen..

Sagt jag älskar dig och menat de? Klart jag har.

Tar du droger? ABSOLUT INTE!

Dricker du?  Nej.

Vilka kläder sover du i? Det varierar.

Vad hatar du verkligen? Finns nog rätt mycket om jag skulle börja fundera.

Varit kär? Mjo.

Är du ensam nu? På mitt rum, ja. 

Vill du gifta dig? Antagligen, men inte nu. ;)

Vill du ha barn? Samma svar som ovan.

 

SENASTE PERSONEN SOM:

 

Sov i din säng? Linn.

Såg dig gråta? Öh..? Det var VÄLDIGT länge sedan jag grät medans någon såg på men det var nog säkert någon(eller båda) mina föräldrar.

Fick dig gråta? Vill inte gå in på det.

Du delade en dricka med? Hm.. Vet nt.

Du gick på bio med?  Alice

Skällde på dig? Antagligen mina föräldrar men jag vet inte när eller varför.

Sa något till dig och vad var det? Min pappa och han sa att jag skulle ta och börja fundera på att gå och lägga mig.

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

 

Gråtit? Nej

Kramat ngn? Aa

Pussat ngn? Räknas Izzy? 

Köpt ngt? Mja..

Sjungit? Ja eller iaf nynnat.

Saknat ngn? Ja.

 

JAG HAR:

 

En digitalkamera? En som inte fungerar, ja.

En systemkamera? Japp.

Telefon på rummet? Min mobil? 

En egen dator? Ja.

Bra kompisar? Dom bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide