Hmpf..

Det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig i förrgår när det var meningen att jag skulle blogga.. Det började ösa ner regn, åska och blixtra och då var det ju bara att dra ur routern och datorerna samt TVn. Därför vart inget bloggande. Igår(Torsdag, det är ju faktiskt fredag nu ioch med att klockan är 01.18) vet jag helt ärligt inte varför jag bloggade.
Seanre idag ska jag ta och göra ett försöka att få till et ordentligt och mer välskrivet inlägg samt kanske något/några tidsinställda. Dock vet man ju aldrig vad som händer men går allt som det ska så ska jag ju göra en "insatts" och försöka blogga.
Men imorgon kväll, då gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide