Nothing

Tillbaka från Vingåker nu, har varit det ett tag men ändå. Har käkat, tittat på handboll och hjälpt till med maten så jag har liksom inte hunnit med att blogga, haha. ;)
Jag köpte faktiskt inte en enda sak, otroligt jag vet. Men jag provade lite små saker men det var inget som var tillräckligt snyggt eller så och då känndes det onödigt att köpa bara för köpandets skull när jag ändå inte skulle få någon användning av det. Nu ska jag gå ner och titta på golf(...) och vara lite social. Får se om jag hinner med att uppdatera något mer innan jag lägger mig.
Imorn är det både ROLIGA och tråkiga saker som händer. Det roliga är att jag ska rida och spela min första fotbollsmatch för mitt nya lag(Ekeby bk). Dem tråkiga är att det är sista gången någonsin jag får träffa Loffe, han ska avlivas av några anledningar jag helst inte vill ta upp, bilr för krånligt att förklara..
Finaste...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide