Lite info m.m

  • Har nu förberet tidsinställda för hela veckan framåt, dem är bara i kategorin Quotes där jag bara lägger upp olika fina citat så om ni undrar varför det mest dycker upp sånna inlägg underdagarna så är det för att dem är tidsinställda.
  • Som ni säkert vet finns jag inte bara på bloggen utan även på några ställen till, jag finns självklart på fb där jag heter Louise Käck och har en profilbild som i headern, lägg gärna till mig så accar jag förmodligen den.
    På twitter heter jag @LouiseIzzy och klicka bara på namnet så kommer du till min sida där. Jag förljer nästan alltid tillbaka om du följer mig. På twitter uppdaterar jag även från skolan ibland.
    Sen finns jag också på tumblr, där är min tumblr adress grayrorys.tumblr.com och även här kan du trycka på namnet så kommer du till min sida. Jag följer tillbaka om du följer mig! :)

Är hemma nu och har som vanligt varit det ett tag. har hunnit med att dusha och äta och prata med Alice lite. Strax ska jag gå och lägga mig och läsa sen sova. Jag måste ju vila min nacke eftersom den bara blir sämre och sämre... Just sitter jag med en filt runt nacken som en provesorisk hals duk för att hålla den varm, mina föräldrar säger att det brukar kännsas bättre då men jag märker inte någon större skillnad.. Har dessutom min morgonrock, tjock sockor och pyamas på mig för att så fort jag lämnar rummet så börjar jag frysa sjukt mycket och ändå är mitt rum de varmaste i hela huset, just nu ligger tempraturen på 22grader vilket i och för sig är rätt så kallt. Jag brukar ha ungefär 26grader för att jag ska tycka det är lagom, haha..
Var på fotbollsträningen men spelade inte, jag testade men kände direkt att det inte funkade.. Så jag vart tvungen att stå där ut i ösregnet och frys i drygt 1,5h.. Inte det roligast man kan göra men jag över levde ju iaf. ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide