Fotbollsmatch

Idag har jag fotbollsmatch som ni kanske förstår med tanke på rubriken, jag kommer inte kunna uppdatera från senast 13.30 till tidigast 17.30(18.30), det kommer säkert bli så att jag inte uppdaterar direkt innan eller efter dem där tiderna heller då jag ju ska äta och duscha också. ;) I tiderna är det inräknat från när vi åker till samlingen, samlingen, den matchen jag spelar, den andra hälften av mitt lag spelar(Jag vet inte vilken match jag spelar än så länge men jag ska titta på den andra match som jag inte spelar), möjligen en till match som spelas direkt efter våra matcher slut på samma plan(Jag känner några som ska spela då) och sen hemresan.
Jag vet att detta kanske blev lite rörigt, haha men ni har iaf fått vet ungefär vad jag ska göra, sen om ni förstår det, det är en helt annan sak. ^^
Jag ska för övrigt spela mot Arboga södra, det är mot två av deras lag. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide