Don't cry, just say f**k you and smile!

Nu har jag haft bloggpaus ett tag och nu tycker jag det är dags att komma tillbaka! Ni får leva med att uppdateringen kanske inte alltid är den bästa men vad fan, alla bloggare, även proffsbloggarna har ju inte topp uppdatering varenda dag! Så då måste ju inte vi små bloggare ha det varenda, j*vla dag, visst? ;)
Aja, den här veckan som varit har jag haft påsklov, sjukt skönt och VÄLDIGT behövligt. Jag har inte gjort speciellt mycket tycker jag! I lördags så var jag på utställning i Vilsta, jag var bara där och tittade.
På söndagen så var jag på LC träning uppe i Hedemora, Lisa, Izzy och Jalle var där mest för att få springa av sig lite mer.
På måndagen hade jag ridning som vanligt, red då fina Zingo vilket jag super! Vi red skänkelvikning på hörnlinjen, har dock gjort det förut(I sommras, då också i trav) vilket jag inte tror att någon/så många andra i min grupp hade men vad jag förstod(jag tittade inte på dem när dem red utan koncentrerade mig på min egen ridning) så gick det rätt så bra för dom med!
Under tisdagen så kulle jag ha haft fotbollsträning men det sket sig eftersom min ena tå hade svullnat upp så mycket att jag inte kunde få på mig mina fotbollsskor ens.. Dock tryckte jag ner foten i mina gympa skor och gick ut med alla hundar(8 hundar uppdelat på 5 promenader). Det kanske inte var det bästa får min tå om man tänker efter men jag hade bestämt mig för att göra det och då gjorde jag det så klart även om det ibland kändes som att tån skulle gå iväg  och dö eller något sånt..
Onsdagen träffade jag min kompis Paulina som jag inte träffat på över ett år trots att hon bor drygt 1 - 1,5km från mitt hus. Det var rätt så kul även om vi inte gjorde så mycket, HAHA. På onsdagkvällen sen var det fotboll på TV som gällde för hela slanten, satt från 21.30 till 00.15 ungefär och såg först på Chelsea - Benfica och sedan på Zlatan Exlkusivt.
Torsdagen gick åt till att sova och vara inne en stund i Västerås och köpa nya fotbollskor, ett par som jag vart super nöjda över, av många olika anledning. Jag provade dock bara på vänsterfoten eftersom min tå på högerfoten fortfarande var/är kass. Där satt i vilket fall som gjutna.
På fredagen vart det mest att vara hemma och lata sig, HAHA. Det var igenligen meningen att Victor, mamma och pappa skulle åka till Kristinehamn för att kolla på husbilar men eftersom det började snöa under morgonen och vi har sommardäck på våra bilar så bestämde dem sig för att vänta.
Idag så kom dem iaf iväg och det betuder att jag är ensam hemma med alla hundar och kan göra lite vad jag vill! Kommer förmodligen att sitta vid datorn, det finns inte så mycket annat att göra om man inte får på sig några skor utan att det gör VÄLDIGT ont..
Ska föresten kika om jag kan fixa en nya design/header till bloggen eftersom den här liksom känns fel för tillfället. Den känns som den representerar det gamla, inte det nya....!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide