3-1

Är hemma nu, varit det ett men inte haft möjlighet till att uppdatera föräns nu! Som ni kanske förstår så slutade matchen 3-1 och det var vi som vann! :D Direkt eftermatchen vart jag tvungen att byta om och sen åkte vi till stallet, jag gick direkt till Loffe och kramade om honom och gav honom godis men efter ett tag vart jag tvungen att gå därifrån eftersom jag var påväg att börja gråta.. Efter ridlektion på Zingo som för övrigt gick super så tog jag ett sista farväl av Loffe innan vi åkte hem.. Snacka om att det är jobbigt att skriva det här och så men det är nog bättre att skriva av sig så kanske jag har lättare att gå vidare när det blir så dags. Kommer iaf sakna dig så himla mycket Loffe! Jag kommer aldrig glömma dig och alltid att älska dig även om vi aldrig mer får träffas.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide