Julklappar!

Jag hade ju lovat att jag skulle försöka hinna med att berätta vad jag fick i julklapp och det tänkte jag göra nu. ;)
Jag fick 2 Sunrise avenue cds("On the way to wonderland" och "Popgasm"), headset med mickrofon så jag kan skypa enklare med min kompis, 5 böcker("Jag är Zlatan Ibrahimovic", "Uppvaknandet", "Den nödvändiga boken med allt du vill och inte vill veta om fotboll", "Mer än ögat ser", " Beatutiful dead - Arizonas bok"), en morgonrock, 1 pyamas och 2(Om Zlatan och Arsenal) dvder. :) Det syns ju vad jag ska göra nu på jullovet. x)
Just nu sitter jag i min morgonrock och lyssnar på "On the way to wonderland" och jag ska strax sätta mig och läsa uppvaknandet.
Lägger in en spellista med alla låtar på skivan ifall ni vill lyssna. ;)
Kram

Kommentarer
Postat av: sanna

Okej!

2011-12-27 @ 20:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide