Har tråk.. :/

Har som sagt väldigt tråkigt så jag tänkte svara på en massa frågor som tidsfördriv. xD
1. vad heter du? Louise
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet nt, gillar mitt namn som jag har nu! :)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte men säkert något skumt.. x) Känner det på mig.
4. vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. vilken årgång är du? 99:a
6. vart bor du? Västerås
7. bott utomlands? Nej tyvärr. :/
8. flyttat antal gånger? En gång.
9. vart skulle du vilja bo? Utomlands, där jag bor nu eller i skåne(helst Helsingborg).
10. vilken skolklass? 6an.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Vet nt.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 160 cm
2. hur mycket väger du? Ca: 43 kg
3. hårfärg och frisyr? Brunt, platt, ganska långt x)
4. ögonfärg? Grön typ. x)
5. mest nöjd med? Mina hårfärg men är faktiskt rätt nöjd i över helas min kropp.
6. minst nöjd med? Mina ögon(Ni skulle bara vet hur mycket strul det är med dem).
7. skostorlek? 36/37
8. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen om de ränkas x)

FAVORITER
1. filmer? Vet nt
2. låtar? Många xD
3. årstider? Sommaren
4. mat/dryck? Många olika. xD
5. djur? Hund och häst. ♥
6. färg? Svart ♥
7. parfym? Har ingen favorit
8. tv-program? Sport, tittar nästan inte på något annat så. x)
9. ämne i skolan? Bild och ibland idrott. ;)
10. sysselsättning? Jadu det är mycket så det orkar jag inte räkna upp! xD Står några av sakerna i infot om mig. ;)

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Dunjacka(Fryser alldeles otroligt mycket) från någon sport affär.
2. vad använder du just nu för skor? Svarta fodrade converse.
3. favoritfärg på kläder? Svart
4. favoritmaterial på kläder? Bomull? xD
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Pyjamas xD
6. favoritaffärer? JC, H&M, Newyorker osvosv
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Vet nt x)
8. favoritmärke? Ingen aning....
9. vad har du för byxstorlek? Orkar inte kolla xD
10. vad har du för tröjstorlek? 34 ^^

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Mellan typ
2. vilken färg på tapeterna? Ljust rosa. :/
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt och träfärgat. x)
4. favoritmöbel i rummet och varför? Min säng och mitt sängbord.
5. vad vill du ändra där inne? Mer svart
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Nej
b) video/dvd? Nej
c) dator? Ja, eller laptop då..
d) stereo? Ja
e) telefon? Nja, gills mobil? xD
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Skog och grannen .. xD
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, byter kläder, håller på med laptopen..
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Våra/mina hundar Izzy och Jalle.
10. favoritpryl i rummet? Datorn typ. x)

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Vet nt, har aldrig träffat honom.....
2. vard/var har du i din:
a) jackficka just nu? Pengar
b) skolväska just nu? Tuggumi
c) handväska eller liknande just nu? samma som skolväskan
3. vad är du beroende av? Mina vänner och facebook typ.. xD
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Vilket som x)
6. vad tror du på? Mig själv...
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Tillhör ingen. ;)
8. vad köpte du senast? Tidning.
9. har du nåt husdjur? 8 hundar.
10. vad bor du i? Större Villa

GREJER
plånbok: Har ingen
tandborste: Vit/blå
smycken: Långa halsband
solglasögon: Svarta

Det var typ alla frågorna xD Förstår om ingen orkar läsa allt. ;)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide